Tuesday, January 26, 2010

CC Sweet Pinkish-Siti Zawana is turn 6





Salam,
Dlm kesibukan melayan roti tempahan cupcake & pelbagai jenis kek pun saya sempatkan jua.Selain itu saya perlu byk wat 'homework' dgn tempahan customer yg telah menempah lebih awal untuk majlis perkahwinan bulan March & Jun akan datang.Insyallah saya akan cuba kendalikan semua tugasan dgn sebaik mungkin.
55 pcs Chocolate Moist Cupcake, solo cup sz M & casing with dome ditempah oleh ex-boss saya,En.Zahari untuk birthday puterinya yg bongsu.Spt yg diminta oleh Kak Sham (wf ex-boss) mahukan tema warna pinkish..so inilah hasilnya Sweet Pinkish.Terima kasih kerana sudi order cupcake dgn saya.Harap puas hati mana yg kurang harap dimaafkan.Ada lagi gambar kek akan menyusul selepas ni.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012