Wednesday, January 20, 2010

Bluberry & Strawberry Cheesetart



Salam,
Tak boleh nak citer panjang..kesempitan & kesingkatan masa berlalu saya rasa begitu pantas bila start production meroti..hu..hu..Tempahan Sekolah Taman Universiti 1 amatlah menggalakkan.Membuat roti nampak simple yer..tp perlukan kesabaran fizikal & mental.Sesapa yg pernah lalui akan tau la.Tapi kalau wat setakat sekilo untuk makan sendiri belum rasa penangan meroti.Mcm saya setiap hari lebih 10kg.Tp keadaan masih terkawal.Cuma penat segenap urat sendi.
Dah lama x buat cheesetart,atas permintaan anak dara saya nak makan cheesetart saya lunaskan jua janji saya pada dia.Dlm kemalasan saya buatkan juga,pada hal bkn susah pun tinggal pipe cheese jer.Ini pun disebabkan permintaan seorang rakan baik kerana mengidam cheesetart nie.Saya kalau bab2 org mengidam nie kalah skit.Tp yg paling surrender kalau permintaan dari insan2 yg tersayang..mcm mana sibuk pun saya akan buatkan juga.Maklumlah bab makan nie tak boleh dipandang remeh.

Tp selepas nie lau nak order cheesetart dgn Noniscreativecakes amatlah dialu2kan...saya tgh memperluaskan pasaran & produk.Moga2 dipermudahkan segalanya.Amin

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012