Saturday, January 2, 2010

Selamat Hari Lahir Untuk Mak Tersayang 010110





Salam,
010110 (mcm nombor binary) genaplah usia Mak saya yg tercinta yg ke-65 tahun.Selamat Hari Lahir Mak, semoga dipanjangkan umur, dikurniakan kesihatan yg baik & syukur padaNya dilanjutkan usia didlm keadaan yg sihat dan walafiat.Semoga mak bahagia didunia dan diakhirat.Amin.Sayang Makkkk..seperti biasa acara sambutan diadakan di Mahligai Tuan Hj Abdul Rahman.Segala menu diuruskan oleh Kak Ngah & Abg Ngah saya.Menu2 tambahan masing2 bawak dari rumah.Thks kpd abg saya Uda & Kak Wati,Kak Noi & Abg Kam,adik saya pengantin baru lg tu..Fida& Erman & adik saya yg last sekali Mamat..kerana telah menjayakan majlis sambutan hari lahir mak tercinta dgn jayanya.Spt biasa bab kek nie saya & hubby lah yg buat..licin anak sedara kerjakan.Alhamdulillah sepanjang penglibatan dlm dunia bakery nie kek2 b'day untuk family,sepupu sepapat dan sanak saudara suma dari hasil air tangan saya.Amatlah berpuashati.Syukur.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012