Saturday, January 2, 2010

Pertunangan Fiza, UTM - Blue Turquoise






Salam,
Kek hantaran pertunangan bertemakan blue turquoise ditempah oleh Cik Fiza,UTM.Actually ini order last minit..Fiza berkunjung ke rumah saya pada hari Isnin dan kek perlu delivery pada dia pada hari Khamis pagi.Mula2 saya nak menolak order Fiza tp bila bersua dgn Fiza yg peramah dan pandai mengambil hati saya,akhirnya saya selitkan juga kek Fiza di dalam kesibukan saya.
Jauh perjalanan kek nie dari JB ke Sagil Muar.Harap Fiza berpuashati mana yg kurang harap dimaafkan.Thks ya.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012