Monday, March 15, 2010

Wedding Ct & Am Stack Wedding Cake Black & Red Theme Part 2




Salam,
13-03-2010 hari bersejarah bagi Siti Nurbaya & Afham.Mereka bersanding disinggahsana yg dirias bak mahligai.Bagaikan pinang dibelah dua.Agak jauh juga saya menghantar kek...mungkin terasa jauh cz Hubby drive dgn kelajuan yg dibenarkan oleh saya hee..hee..Takut lah bwk stack cake ni.Dah pernah alami peristiwa ngeri sebelum ini.
Seperti yg Siti mahukan kek putih, fresh flower merah & riben merah..tp saya tukar warna awan larat pada kek tu kepada hitam & reben pun tukar hitam..pada saya kombinasi kaler ini baru kena dgn warna tema Siti.Bila dah siap wowww..mmg nampak xclusive.
Dan feedback dari Siti..thks kak cantik sgt2 kek saya. Siti puashati sgt.
Thks lah Siti kalau kamu puashati.
Kpd CT & AM : Selamat pengantin baru, semoga ikatan yg dibina berkekalan hingga ke akhir hayat.Amin

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012