Thursday, March 4, 2010

Happy Birthday Eila



Salam,
Inilah suprise yg saya kata dari Marzuq utk isteri tercinta Eila.Balik dari Dewan Jubli Intan saya continue mendeko kek ni.Memandangkan birthday Eila pada 1hb March, dan Marzuq pun x mahu tangguhkan majlis birthday Eila.Maka saya pun turuti saja permintaan Marzuq.Kek birthday yg paling besar yg pernah saya buat.Vanilla Sponge Cake seberat 3kg++..layer bluberry, frosting fresh cream dirias dgn buah2an segar peach,kiwi & strawberry.Mula2 Marzuq mahukan kek berbentuk huruf "E"..tp memandangkan sambutan hari lahir ini akan diadakan di Rumah Sri Kenangan, saya mencadangkan design kek sebegini, atas faktor sz kek tu nnt bila dipotong huruf "E" makin kecil.Atas persetujuan Marzuq saya pun proceed la..tp amat lah payah memotong kek bentuk "E" tu.Akhirnya jadi jugak huruf "E".
Ptg Dila & hubby dtg ke rumah saya amik kek nie dan feedback dari Dila..kek sedap dan orang2 tua makan bertambah2.Alhamdulillah kalau macam tu, senang hati saya mendengarnya.
Thanks Marzuq sekali lg beri kepercayaan kepada akak yer.Kepada Eila "Happy Birthday to you, semoga dimurahkan rezeki dan sentiasa bahagia didunia & diakhirat. Amin".

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012