Sunday, March 14, 2010

Maroon Gold Wedding Cake - Diana BP Part 2







Salam,
Ini lah wedding cake Diana.Design saya ada tukar skit..tp warna x tukar la..ikut seperti yg Diana req.Kek ini mmg saya x pacak awal, lagi pun Fida akak dia boleh pacakkan tiang seri kek tu.Ini disebabkan langkah2 keselamatan dlm perjalanan dan yg penting majlis pd hari Ahad dan kek diambil oleh Fida pada Jumaat malam.Jd saya memutuskan untuk Fida yg pasangkan tiang seri kek ini.Thks Fida atas kerjasama yg diberikan.
Kepada Diana & Suami : Selamat Pengantin Baru, semoga ikatan yg dibina berkekalan hingga ke akhir hayat. Thks sudi order kek dgn akak.Harap kamu berdua puashati.
Komen dari Fida : Kak Noni..kek akak cantik sgt..suma org puji..yg paling penting sedap sgt2..suma org suma..sampai saya terpaksa simpan sebiji yg kecik tu untuk pengantin & family.Alhamdulillah...ini yg saya mahukan kepuasan hati pelanggan dgn hasil kerja saya.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012