Monday, March 22, 2010

Opera Cake for My Sweet Princess Anis Hannani turn 8




Salam,
Syukur pd Allah...21hb March,2010..genaplah 8 thn usia puteri saya yg sulung, Anis Hannani.Spt biasa permintaan kakak b4 birthdaynya...mcm2 dia req...yg penting kek wajib dia nak Opera Cake. Ni mmg kek feberet dia...termasuk lah saya 1 family.Dan yg penting Opera Cake ini ayah & mak saya pun gemarkannya w'pun mereka bukan penggemar kek.Kek ini saya wat besar mana pun tetap licin kalau bwk blk umah mak saya.Alhamdulillah kalau mereka suka..saya yg buat kek ni pun lg suka bila org suka makan hasil air tangan saya.Opera kek ini si kakak mmg req kat saya x mo deco2..just tulis nama jer.
Thks kerana memahami kesibukan ibu menyiapkan tempahan roti & kek yg begitu byk.Tp kek yg untuk dibawa ke sekolah si kakak req Vanilla Sponge Cake layer bluberry & fresh cream...yg penting nak gambar 'Ana Muslim' nak ibu lukis x mo yg EI.Apa pun jua permintaannya saya turuti gak..b'day girl la katakan.Hubby kata layankan aje.
"Selamat Hari Lahir Sayang..ibu, ayah & adik sentiasa doakan kakak agar jd anak yg solehah kepada ibu & ayah, kakak yg baik untuk adik,pelajar yg cemerlang di sekolah.Kami semua sayang sgt dgn kakak".

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012