Sunday, May 9, 2010

Selamat Hari Ibu - Bonda Hartini






Salam,
Sambutan Hari Ibu sebelah saya pula di Kulai, kali ni kami adik beradik sepakat nak wat suprise bwk mak mkn seafood.Habis seafood tu mcm kena langgar todak..riuh rendah dibuatnya.Saya seperti biasalah ditugaskan membuatkan kek.Kek sama spt sebelah Pontian, Chocolate Banana Cake..cuma deco saya wat sama & serupa dgn Indulgence Cake yg saya wat sebelum ini.Kebetulan sekali deco masa pun suntuk saya pun wat sekali jln jer.Cuma sedihnya kakak saya yg sulung x dapat raikan bersama2 kami semua.Harap selepas ini bolehlah Along join event mcm ni.
Selamat Hari Ibu buat Bonda tersayang...Pn Hajjah Hartini Binti Yusuf.Terima Kasih mak menjaga kami 7 beradik dgn tabah & sabar.Terima kasih mak kerana pengorbanan mak membesarkan kami 7 beradik tanpa keluh kesah.Terima kasih mak atas kasih sayang kepada kami 7 beradik tanpa berbelah bagi.Terima kasih atas segala2nya....jasa mak tetap kami kenang hingga keakhir hayat kami semua..kami semua SAYANG MAK.We Love U MUM.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012