Friday, May 28, 2010

CC Tom & Jerry




Salam,
Seharian suntuk saya mengadap cc nie.Ini ler padahnya bila printer edible milik Mdm Rahiza masih di ICU.Mula2 agak keberatan saya ni amik order ini...memandangkan tempahan dah byk..tp Nora begitu pandai memujuk saya.Dia kata berapa pun ongkosnya asalkan dia dpt gmbar Tom & Jerry.Mula2 saya guna teknik transfer tp lama2 dah naik jenuh nak tekap saya lukis freehand jer.Tu yg jd muka sepupu Tom & Jerry.Byk plak tu...80 bj cc sz S.Tapi apa pun Nora puashati dgn cc ni.Cuma saya yg kurang puas hati dgn kaler Jerry.Sepatutnya gelap skit...tapi apa pun Hubby kata dah cantik...lg2 dah bleh lukis freehand..cuma kadang2 terketar2 gak.Thks Nora beri kepercayaan penuh pada akak.

1 comment:

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012