Sunday, May 9, 2010

Erin turn 4




Salam,
Saya terlalu bz dgn tempahan daily product saya, terutama Chocolate Moist Cake yg sentiasa mendapat sambutan.
Kek birthday gambar dora ini ditempah oleh Pn Noormah merangkap runner saya juga.Kek untuk puteri kesayangan beliau.Erin berpesan byk kali x mo tukar gambar lain..nak DORA juga.Gambar dora dlm simpanan saya sumanya besar2.So terpaksalah saya lukis gambar Dora freehand jer..nasib baik ada mirip muka Dora.Juri awam saya tunjuk 2 tumbs up pd saya sambil kata kat saya mcm ni lah ibu kakak.Adeh dia x tau ibu dia kena parkinson masa lukis gambar dora nie.
Tapi apa pun Feedback Normah..Erin happy sgt tgk kek dia...lagi pun kek ini mewah dgn krim,mmg kesukaan Erin.
Happy Birthday Erin,semoga menjadi anak yg solehah, berjasa pada ibu, ayah, agama bangsa & negara.Dah masuk 3 thn Auntie watkan kek birthday Erin...

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012