Tuesday, November 17, 2009

Maira jumpa 'En. Paed'

Salam,
Putri ku yg kecik,Maira kena hyper allergic..smlm baru jumpa dgn 'En.Paed'.Risau tgk bila dia kena bukan setakat merah2 seperti ruam, berserta bengkak sekali.Maira allergic pada byk jenis makanan terutama yg mengandungi telur, selain makanan Maira pun alah pada persekitaran yg berhabuk.Maybe gak smlm Maira alah pada habuk coz smlm cino yg wat KC saya dtg nak wat sedikit touch up lg.Saya pun x sempat mop cuma sapu jer habuk2 kayu kat mozek dapur.Dan dah tentunya Maira setiap masa berada di dapur bersama saya.Haih..kesiannya Maira.

Akhirnya 'En.Paed' suggest pada saya kena standby 'Adrenaline' sejenis ubat allergic di rumah.Ubat itu berbentuk suntikan.In case kalau Maira kena saya boleh terus bagi suntikan tu sendiri.Ini disebabkan kalau Maira kena allergic sehingga bengkak seluruh badan, 'En. Paed' kata akan boleh menyebabkan patient tu collapse.Huh...saya dan hubby dengar terus terkesima..selama nie kami tak pernah tau yg bengkak2 bila Maira kena allergic akan boleh menyebabkan dia pengsan..Sorry sayang ibu...pas nie ibu akan lebih berhati2 lagi dari segi pemakanan dan persekitaran Maira supaya Maira tak kena allergic.Ibu sayangggg Maira...

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012