Monday, November 23, 2009

Bun, Bun, Bun




Salam,
Alhamdulillah, syukur kepada Yg Maha Pemurah, seminggu sebelum sessi persekolahan 2009 melaburkan tirainya, tempahan roti saya diluar jangkaan seperti hari2 biasa.Tempahan dari guru2 Sekolah Taman Universiti 1 untuk pelbagai program amatlah byk.Ini tidak termasuk tempahan pejabat kerajaan & kilang2.Sehinggakan pembantu2 saya terpaksa bersekang mata kerja lebih masa hingga kul 12.00 mlm.Terima kasih yer kakak2 saya yg budiman..tanpa mu berdua tidak mungkin saya mampu buat roti2 yg byk tu berdua dgn hubby.Terima kasih kepada Cikgu Intan & Cikgu Kamalia kerana sudi menempah roti dgn saya.Jumlah keseluruhan tempahan pelbagai roti dri guru2 SKTU1 hampir 500 bj.Syukur.Terima kasih daun keladi, kalau ada buat program tempah lah lagi..hee..hee..

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012