Tuesday, November 17, 2009

Happy Birthday untuk semua


Salam,
Hari nie aku declare cuti untuk diri saya sendiri..cuti peristiwa..haa..haa..dah berapa minggu x de rehat langsung.Hari Sabtu @ Ahad hari paling sibuk..so bila masa saya ada cuti.Dulu masa bekerja pantang ada cuti, saya dulu yg akan sign borang cuti dok habiskan cuti.Bila dah kerja sendiri hari Sabtu & Ahad lagi lah sibuk.Tapi apa pun kerja sendiri lagi enjoy, berbaloi, income unlimited, tak de bos, tak de org nk bg dateline kerja, tak de collegue nk dengki or ape2 tekanan kerja. Tp lain plak dugaannya. kena manage sendiri semua benda, kitalah HR,kitalah admin, finance.. and kena monitor suma benda.. kena tahan dengan karenah customer yg mcm2 n gangguan dr ulat2 yg suka nk amik kesempatan n menipu. Apepun saya sgt happy dengan ape yg saya buat ni..hee..hee..sekian selingan kali ni.
Apa pun entry kali adalah kek saya hadiah untuk anak2 saudara saya razif,ety,syamim & alif yg sambut birthday pada bln Oktober.Yg tengah2 tu Angah & As untuk kakak tersayang Angah yg sambut birthday pada 10hb Nov & suaminya a.k.a abg ipar saya yg sambut birthday pada 27hb Nov. Syukur pada Allah dilanjutkan usia dalam keadaan yg sihat semoga kalian semua bahagia di dunia & diakhirat. Amin.
Nie kek opera juga...sbbnya ayahanda & bonda saya yg x berapa suka makan kek, tapi boleh makan bertambah2 bila makan opera cake..maka itu kek opera nie mmg disukai suma lapisan umur.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012