Monday, November 23, 2009

To All My Sweet Princess



Salam,
Kek ini saya buat saja2 untuk puteri2 saya.Setiap kali saya mendeco kek pelanggan,setiap kali juga si kakak minta saya buatkan sebiji kek untuk dia & adiknya.Si adik plak w'pun belum faham apa2 lagi tetap mengangguk2kan kepalanya seolah2 menyokong permintaan kakaknya.Walhal hari lahir mereka dah lepas..kata hubby layankan aje.Saya pun layan ajelah... hee...hee... anak saya kata kek tu sedap! Sambil kata kepada saya tengoklah ibu siapa yg buat? Hu..hu..tergelak sambil terbatuk saya mendengarnya.Chocolate Moist Cake frosting dgn Fresh Cream & dimewahkan dgn bluberry.Kek ini boleh dikirakan top ranking product Noni's Creative Cakes every month.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012