Monday, November 23, 2009

Dahlia jadi pilihan




Salam,
Tempahan dari sahabat baik saya, Pn Normah yg bertugas as a Engineer di Dyson,Senai.Kek ni untuk majlis penutup kumpulan wanita di Tmn Seri Indah Dahlia di P.Gudang.Oleh kerana nama taman & kumpulan 'Dahlia' maka Normah pun request dgn saya watkan bunga Dahlia.Saya blur jap..bunga Dahlia mcm mana?Tak tergambar dikotak memori saya yg semakin crash nie.Saya tanya ramai kenalan bakers..ada yg kata Dahlia seakan Kekwa.
Tgh2 saya pening memikirkan rupa bentuk bunga dahlia, pembantu saya mencelah..si kakak ( anak saya lah ) ada x kamus bergambar.Hah! baru saya ingat..saya pun selak2 kamus bergambar anak saya..ermm..ada lah gambar bunga dahlia..mmg seakan kekwa cuma kelopaknya lebih lebar.
Saya minta tolong hubby fikirkan sama..atas pertolongan hubby maka terhasilkan bunga dahlia ciptaan saya nie..sama ke dgn dahlia yg original.Apapun sahabat saya nie bukan main happy sbb saya dpt watkan bunga dahlia..katanya kalau saya dpt deco kek tu dgn bunga dahlia seolah2 simbolik untuk nama kumpulan wanita kat taman seri indah dahlia.Apapun thks lah Normah bagi job gila2 kat saya...at least saya dpt ilmu baru.Panjang berjeler2 n3 kali nie..hee..hee.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012