Monday, November 23, 2009

Purple & White Theme






Salam,
Tempahan kek perkahwinan 2 tingkat ni dr Liana, Mutiara Rini bekerja sebagai Account Analysis di IBM KL.Senang sungguh berurusan dgn Liana.Liana mahukan lain dari yg lain.Segala design Liana dah tetap so makin memudahkan kerja saya.Bunga segar yg di rias pun nak yg simple,sweet but nice..dan Liana mahukan bunga kekwa purple pada mulanya.Tp bunga kekwa purple x naik seri purple spt yg Liana mahukan.So atas persetujuan Liana, dia x kisah sekiranya saya menukar kekwa purple kepada putih,asalkan bunganya tidak terlalu besar.Dan saya kombinasikan dgn kekwa putih dgn Purple peacock.Maka terhasil kek ini.Kek yg atas tinggi tak spt kek biasa.Kek span vanila saya mewahkan lagi setiap lapisan dgn bluberry.Ketika delivery kek ini hati saya berdebar bimbang & risau mana tau hasil kerja tangan saya x menepati citarasa spt yg Liana idamkan.Saya hantar kek ini pun x sempat jumpa Liana hanya sempat beramah mesra dgn kedua ibu bapa Liana.Peramah sungguh ibu & bapa Liana melayan saya.Lewat petang saya terima sms dari Liana "Kak Noni thx so much 4 d cake.It was lovely n gorgeous n cake pn sdp."
Terima kasih lah kalau Liana berpuashati & suka hasil kerja tangan akak, mana yg kurang harap dimaafkan.Kepada Liana & Hafizul Selamat Pengantin Baru semoga ikatan yg dibina berkekalan hingga ke akhir hayat.Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012