Tuesday, November 17, 2009

Projek Usahasama



Salam,
Lama gak tak update blog..seperti biasa lah tugas rutin yg tak mengizinkan saya menghadap duduk depan laptop je.Nie projek dah masuk 2 minggu tp tak berkesempatan nk paparkan di layar maya hu..hu..
Projek usahasama dgn Kak Siti(taukeh Batrisyia Delight Cakes).Sedang Kak Siti sibuk menyiapkan tugasan yg pelanggannya amanahkan,tiba2 dia mendapat perkhabaran yg menyedihkan,ayah mertuanya telah kembali ke rahmatullah.Maka dgn kesuntukkan waktu Kak Siti telah sub pada saya cupcake sebanyak 1000 bj.Itu pun atas persetujuan pelanggan beliau.
Pada masa yg sama saya pun byk tempahan roti & kek lain gak..tapi atas dasar simpati & persahabatan saya terima gak w'pun saya tahu ketika itu waktu untuk saya menyiapkan amatlah singkat.Terima kasih pada kakak2 yg byk membantu saya...Kak Sal, Kak Shila,pada hubby tercinta, puteri ku Anis Hannani yg byk membantu dan menjadi tulang belakang saya menyiapkan tempahan nie.Tak lupa jugak untuk puteri sicilik ku...Anis Humaira yg byk membantu 'mengacau' kami suma buat kerja...hee..he..
Pd Kak Siti..bersabar dgn dugaan dari Allah.Semoga rohnya ditempatkan di kalangan org2 yg beriman.Maaf ye kak sekiranya terdapat kekurangan pd cupcake tu.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012