Tuesday, February 2, 2010

Mixed Fruit Cake for Ina, Tmn Pu3 Wangsa




Salam,
Inilah dia kek yg saya inform pada N3 saya yg lepas.Kek buah kukus ini ditempah oleh regular customer saya, Maya.Maya selalu menempah kek dgn saya.Tp kali ini untuk birthday kakaknya di Taman Pu3 Wangsa, Tiram.Maya kata kakaknya sukakan kek buah kukus.Jadi dia suruh saya buatkan kek buah kukus + fresh cream + fresh fruits.Maka inilah hasilnya.Tp sebelum itu saya betul terlepas pandang ketika bc mesej Maya kat FB.Selepas siap deco penuh sarat buah peach,kiwi & strawberry saya susun atas kek, rupanya ada wording yg Maya request..so sorry..apa pun akan tulis dilayar blog akak je ye Maya, ini dia wordingnya "BEDAY MAMA INA 31".
Thks yer Maya selain kek birthday Maya juga menempah CMC 3 buku.Minggu ini mmg saya bergelumbang dgn koko jer..Harap kakak Maya puashati.Ada gambar kek akan menyusul selepas ini, tungguu..

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012