Monday, August 24, 2009

Upin & Ipin untuk Syakir



Salam,
Lamanya saya tak berkesempatan meng'update' rumah saya yg satu nie.2 weeks ni sibuk dgn puteri2 saya yg kurang sihat.Dengan keadaan sekarang nie saya cukup berhati2 dgn keadaan kesihatan anak2 saya.Mencegah lebih baik daripada merawat. Tapi Alhamdulillah semuanya dah kembali seperti biasa.
Kek upin & ipin ini ditempah oleh Kak Fauziah dari Taman Pulai Flora.Terima kasih pd Kak Fauziah yg sentiasa menyokong saya.Kek oren dilayer dgn orange filling dan dihias dgn kepingan badam.
Harap Kak Fauziah berpuashati.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012