Sunday, August 2, 2009

Happy 12th Birthday Fatin Nazifa



Salam,
Ini pula tempahan dari saya dgn yati tauke http://terataiputih.fotopages.com di Sg.Petani, Kedah.Saya menempah 16 bj cmc cc sz L untuk dihadiahkan kepada anak saudara saya di Sg.Petani, Fatin Nazifa.Saja nak suprisekan birthday girl tp yati habaq birthday gurl selamba jer dpt cupcake tu..makin kakak saya yg ter'over' suprise.Mana taknye kakak saya x expect pun saya akan wat suprise.Ermm..kakak saya yg sulung nie mmg dah lama duduk berjauhan dgn family.Sejak saya pandai mendeco kek, saya tak berpeluang meraikan ulangtahun anak sedara saya dgn hasil kek air tangan saya.Jarak membataskan saya melakukan spt anak2 saudara saya di JB.Jadi saya sampaikan hajat hati saya jugak w'pun bukan dari hasil tangan saya tp sekurang2nya memadai dgn pemberian saya ini.
Thks yer yati yg sanggup menerima tempahan last minute dari saya. Dah last minute order macam2 plak permintaan saya.Feedback birthday gurl & mak nya..your cupcake very cute, nice & superb...thks yaa...
To my sweet niece...Happy birthday Fatin,semoga Allah panjangkan umurmu..jadi anak yg solehah..berjaya dlm hidup..sentiasa sihat dan bahagia didunia & diakhirat.Amin...

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012