Sunday, July 12, 2009

Wedding Cake Cream & Purple-Yun Saharina





Salam,
Kek perkahwinan 2 tiers ini ditempah oleh Yun Saharina dari Bandar Mas, Kota Tinggi.Mula2 agak keberatan untuk saya terima order Yun nie disbbkan beberapa faktor jadual order saya yg ketat & faktor destinasi yg jauh dari rumah saya untuk saya hantar.Bukan tak boleh nak delivery tp saya ada komitment lain untuk siapkan tempahan.Selepas berbincang dgn Yun, Yun pun bersetuju amik sendiri kek nie..tp bkn dirumah saya kami jumpa di pick up point.Upacara penyerahan kek nie berlangsung didepan Skudai Parade.
Design kek ni saya ikut spt yg Yun mahukan...Yun nak steambuttercream design mcm spt kek yg saya wat rose purple kat tepi kek.Tp disebabkan faktor2 keselamatan saya telah menukar pd ready made gumpaste flower.
Kepada Yun : Selamat Pengantin Baru.Semoga ikatan yg dibina berkekalan hingga ke akhir hayat.Terima kasih krn sudi order kek dgn akak.Harap puashati..

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012