Sunday, July 12, 2009

Bluberry Cake lagi!!



Salam,
Kek nie saya deco macam x cukup kaki tangan..hu..hu..apa lagi kalau bukan kes silap tarikh.Saya ingat majlisnya hari ahad rupanya hari sabtu.Nasib baik hari jumaat saya wat kek tergerak bakar CMC lebih sebiji sbb standby untuk birthday anak saya pd hari selasa nie.Dah la sabtu pagi tu hujan turun mencurah2 saya pun apa lagi lepas subuh sambung zzzzz...sekali hubby kejut saya..kek dah siap deco lum..jap lagi dalam kul 10or 11 nak delivery.Terbeliak mata saya..dah x sempat nak duduk lagi bangun tidur terus berdiri..capai towel mandi segarkan suma urat sendi.Pas mandi saya pun apa lagi bersilat kat dapur..tgk jam kul 9.15..mak ai...sib baik fresh cream jer yg dia nak.Hubby pun turun padang tolong saya sekali.Apa yg penting KERJASAMA!!!hee..hee..

Saya deco yg simple sbb kek nie untuk majlis aqiqah baby Darwis.Semoga ibu & ayah Darwis berpuashati.Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012