Sunday, March 8, 2009

Red Roses





Salam,
Dalam masa 4 hari nie schedule aku begitu ketat.Menyiapkan tempahan kek & roti menguji kekuatan diri sambil melayan puteriku yg kecil yg dah pandai meragam.Dugaan...dengan kesabaran aku atur segalanya dgn sebaik mungkin.Dan akhirnya aku dpt menarik nafas lega bila semua tanggungjawab telah terlaksana.

Kek perkahwinan 3 tingkat ditempah oleh Diana untuk hari bahagianya. Diana begitu teruja dengan deco fresh flower & butterfly.Masa menelefon aku untuk menempah kek ni berkali-kali dia ingatkan aku "Jgn lupa letak butterfly tau kak...kita suka sgt butterfly".Memandang kek di deco dgn fresh flower aku terpaksa mencari butterfly yg nampak real...so baru kena tema fresh flower.Aku pun cari custom made butterfly.Kedai bunga ada jual tapi kena tempah awal.
Nampak seperti mudah deco kek ini tapi agak rumit.

Kepada Diana & Azman "Selamat Pengantin Baru Semoga Berkekalan Hingga Ke Akhir Hayat"

Komen Diana : Thks kak, buatkan kek spt yg sy impikan..& yg penting kek akak mmg marbeles.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012