Monday, March 23, 2009

Isha & Erwin Part 2



Top

Bottom
Salam,
Kek perkahwinan bertemakan biru muda & putih ditempah oleh Isha & Erwin utk resepsi sebelah lelaki.Aku mendeko kek nie balik dari Danga Bay raikan birthday anakku.Sampai rumah hampir kul 12.Mata ku pun dah naik kuyu nak zzz..zz..
Kek ni kena delivery pagi sebab aku akan jumpa pengantin kat pick up point seawal pagi sebelum pukul 9.Jadinya nak tak nak kena lah bekerja keras siapkan malam nie juga.
Kek ini ada tragedi yg betul buat aku meremang bulu roma.Ketika aku nak packing kek masuk kek kotak tangan aku tercucuk tepi kek..mak ai..berlubang besar huwaaa...Kering darah aku sekejap.Apa taknya pengantin dah sampai kat pick up point.Dah call & dah sms aku berkali2.
Masa tu dah tak bleh fikir panjang aku terus ke dapur touch up balik nasib baik lah buttercream kali biru ada balance lagi sikit.
Akhirnya selamat kek ni ke tangan empunya diri untuk dibawa balik ke Kota Tinggi.

Untuk Isha & Erwin : Selamat Pengantin baru sekali lagi..dan thks di atas kepercayaan yg diberikan.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012