Friday, February 27, 2009

Order dari Eryana



Salam,
Kek birthday edible image spongebob & kek no 61 nie di tempahan dr Eryana sempena hari lahir anak & ibunya.
Dia inform saya hari Khamis dan kek nak pd esoknya.Adusss..sepantasnya mungkin aku memandu kereta balik ke rumah nak check bahan kek.
Yg kek 61 tu sebenarnya Eryana minta kek bentuk nombor 61..tp disebabkan kesuntukan waktu dan order roti & kek aku yg sedia ada mmg dah banyak terpaksa aku mintak dia menukar design.Nasib baik Eryana tak kisah..dia kata design terpulang pada aku asalkan simple dan x mau tulis paper pd kek.so nie hasilnya..pacakkan lilin 61 je.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012