Thursday, February 26, 2009

Ben10 - " Akmal is 5 years 23-02-2009"


Salam,
Hampir 2 weeks tak dapat online.Sibuk pindah rumah dan byknya urusan kena bereskan.Tapi aku kena start baking 1 weeks selepas pindah sbb tempahan sudah beratur menunggu giliran.
Sekarang ni tengah mengetop kartun Ben10.Bila sebut je kartun Ben10 teringat aku dengan anak sedaraku yg cenggeng si Syabil.Syabil mmg peminat setia Ben10.Aku mmg kurang tahu sgt pasal kartun kegemaran budak2 lelaki nie.

Edible Image dlm simpanan aku pun tak de kartun Ben10..nasib baik dah duduk dgn Kak Pah..thks yer Kak Pah atas bantuan mu.Selepas ni Kak Pah jadi "talian hayat" utk aku la...
Tempahan dr Mak Bedah untuk anak lelakinya "Akmal is 5 years".Kek sponge 1kg perisa Vanilla layer dgn bluberry.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012