Monday, March 15, 2010

Wedding Ct & Am CC Black & Red Theme - Part 1




Salam,
Wedding bertemakan merah hitam sudah menjadi trend masa kini.Tempahan kali ini dtg dr si kecik molek ini, Siti Nurbaya dari Taman Pasir Putih, Pasir Gudang.Siti telah menempah awal kek dgn saya dan dia seorang yg cukup teliti.Segala design suma telah ditetapkan cuma wedding cake saya ada ubah skit.Tapi apa pun feedback dari Siti mmg puashati dgn cupcake & wedding cake yg saya buat.
Untuk cupcake hantaran ini design & decoration saya ubah dari design asal.Saya discuss semula dgn Siti..dan Siti just inform nak decoration English style.Saya cuba merealisasikan apa yg Siti mahukan.Cuma yg mengikut spt asal adalah pengantin bear tu jer.Pengantin bear tu saya import khas dari tokey Lynncupcakes. Saya serahkan pada yg pakar..hee..hee..thks yer Lynn sudi tolong akak buatkan bear comel ini.Lg pun x sempat nak study wat figurine bear ni.
Masa Siti amik cc ni pun dia x expect saya akan deco sebegini rupa.Sambil x putus2 cakap best..best...mmg best kak..thks yer..cantik sgt..
Thks Siti beri kepercayaan sepenuhnya pada akak.Harap kamu berdua puashati.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012