Sunday, March 14, 2010

Dark Brown & White Theme - Diana BP Part 1



Salam,
Diana dari Batu Pahat telah menempah kek hantaran dan 2tiers wedding cake melalui sepupunya Fida.Memandangkan Diana yg sentiasa sibuk maka Fida sepupu yg baik hati tolong tempah bagi pihak Diana.Tema warna yg sebenar mmg Dark Brown & White tp untuk wedding cake, hati Diana mmg dah jatuh cinta dgn design & warna kek hantaran Maroon Gold saya sebelum ini, maka dia tepaksa melupakan tema warna yg sbenar.Kali ini pun saya ...fida just inform nak tema warna, design & decoration suma diserahkan pd saya.Jauh perjalanan kek ini...dr Pulai Indah ke Batu Pahat.Semasa Fida ambil kek ini berkali2 saya pesan ppd fida supaya jgn pandu laju2.Alhamdulillah kek ni selamat sampai pada tangan Diana dgn sempurna.Akan menyusul selepas ini wedding cake Diana.
Komen Diana : Kak thanks buatkan saya kek yg cantik sgt2.Suma org tgk ingat bukan kek..he..hee..Alhamdulillah kalau Diana puashati..

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012