Sunday, September 26, 2010

Kek Hantaran - Playstation 3





Salam,
Siti Aidah dari Taman Sentosa, Pekan Nenas telah menempah kek hantaran untuk majlis pernikahannya.Siti mahukan saya wat kek bentuk playstation 3.Alhamdulillah saya dpt laksanakan tanggungjawab yg diberikan.Macam2 dugaan saya hadapi ketika membuat kek nie.Dgn keadaan cuaca yg lembab..agak susah untuk membentuk fondant, anak dara saya yg kecik kena CB.Ermm...cekalkan hati, kuatkan semangat.En Suami adalah org yg byk bg sokongan kpd saya dari mula hingga selesai kerja mendeco kek ni.Separuh hari saya mengguli & menggentel fondant,dan hasilnya memberi kepuasan kepada saya.Thks Siti atas kepercayaan diberikan..w'pun tempahan last minit dari Siti dan nie hasil kerja last minit saya..harap dpt memuaskan hati kamu.
Kepada Siti & Faiz : Selamat Pengantin Baru, semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.


No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012