Tuesday, June 15, 2010

Happy 7th Birthday Syahirah




Salam,
Tempahan dari Pn. Haniza dari UTM.Seperti biasa kalau dah b'day girl gmbr Ana Muslim lah jd pilihan.Dan request customer x mau edible image.He..he...saya turuti jer.Gmbr Ana Muslim nie pun saya pinjam dari koleksi puteri saya.Gmbr sebenar cuma separuh badan..so sy terpaksa lukis freehand untuk dptkan gmbr yg sempurna...tu yg ada nampak mcm x sempurna kat mata sy.Ketika mendeko kek ni..juri awam saya (anak dara saya hee..hee..)sanggup bersekang mata.Dia risaukan saya akan lebih mencacatkan lagi lg dgn lukisan freehand saya untuk separuh bdn Ana Muslim.Tp akhirnya dpt juga saya siapkan.Memandangkan kek ni frosting dgn fresh cream saya mendeko lewat mlm.Pas siap kek Ana..kek Thomas pula menunggu giliran..tp kek Thomas lg besar berbanding kek Ana Muslim nie.Thks yer Pn Haniza...ketika ambil kek nie di rumah saya, Syahirah tersenyum lebar tgk kek dia.Mesti suka yer. Happy birthday...semoga menjadi anak yg solehah dan berbahagia didunia & diakhirat.
Komen Pn Haniza :Thks watka kek yg cantik sgt2..mmg puashati..rasa syg nk potong.Yg penting kek pun sedap!!!!

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012