Wednesday, December 16, 2009

2 tiers Stack Cake - Dila Tmn Sri Pulai





Salam,
2 tiers stack cake ditempah oleh Dila Taman Sri Pulai.Atas kesilapan diri saya sendiri,saya tersilap tarikh bertolak ke Terengganu.Sangka saya hari Sabtu dan majlis sebelah adik ipar hari Ahad.Sekali abah maklumkan kpd saya yg bertolak hari Jumaat coz majlis Sabtu.Maka kek ini saya kena buat lebih awal.Sdgkan majlis Dila pada hari Sabtu 12hb.
Nasib baik ada yg sudi menumpangkan kek ini wat sementara sebelum Dila ambil pd mlm tu.Thks Kak Shila sudi tumpangkan kek nie kat rumah akak.
Kek ni mengikut design yg Dila email pada saya.Kalau ikut tema Dila serba purple.Tp disebabkan Dila terlalu tertarik dgn warna dan design cake ini maka Dila terpaksa melupakan tema purplenya itu.Thks Dila...Selamat Pengantin baru semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.
Komen Dila : Thks Kak Noni watkan cake yg cantik...suka sgt dgn bunga2 yg rimbun tu.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012