Friday, October 9, 2009

Pertunangan Faezah & Shafiq




Salam,
Kek ini ditempah oleh ex-officemate saya, Faezah & Shafiq.Tempahan dari Faezah nie serba salah saya dibuatnya untuk menolak atau menerima.Faezah tunang pada raya ke-6.Dan saya tak sampai hati nak menolak order dari Faezah kerana masih dalam mood raya dan kalau boleh nak gantung apron sampai habis raya..hee..hee..Lagipun Faezah ni regular customer saya jugak itu yg saya penuhi menerima tempahan darinya.Faezah mahukan kek untuk kedua2 belah pihak didekorasi dgn buah2 segar.Maka ini lah hasilnya..harap Faezah & Shafiq berpuashati, mana yg kurang harap dimaafkan.
Selamat Bertunang, semoga ikatan kasih yg dibina berkekalan hingga ke jinjang pelamin.Amin

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012