Monday, June 7, 2010

Stacked Wedding Cake Black & Yellow- Nurul, Kota Tinggi




Salam,
Stacked Wedding Cake ini tempahan dari Adeline bg pihak Nurul. Sebenarnya Adeline mmg nak sponsor kek untuk kwnnya Nurul.Adeline & Nurul sama2 minat dgn wedding kek Siti & Afham yg pernah saya wat sebelum ni.Cuma tukar pada kale & design skit.Awal pg Sabtu Adeline dtg amik kat rumah sbbnya nak bwk jauh kek nie..rumah Nurul kat Felda Tunggal, Kota Tinggi.Mula2 saya x boleh terima tempahan ini memandangkan Adeline minta saya delivery ke rumah pengantin.Pada saya terlalu jauh jarak dari rumah saya ke Felda Tunggal, lagi pun tempahan saya x membolehkan saya membuat bergerak kemana-mana.Tp disebabkan Adeline mahukan juga saya watkan kek Nurul, maka Adeline sanggup ambil sendiri kat rumah saya.Thks Adeline & Nurul kerana beri kepercayaan pada akak.Harap kamu berdua puashati.
Kepada Nurul & Suami :-
"Selamat Pengantin Baru, semoga berkekalan hingga ke akhir hayat & moga lebih tabah menghadapi dugaan alam rumahtangga".

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012