Tuesday, June 15, 2010

Happy 3rd Birthday Abdul Mustaqim




Salam,
Kek Thomas seberat 2kg++ ditempah oleh Pn Haslah, Bukit Indah.Kek nie pun difrosting dgn fresh cream...selepas siap menyolek kek Ana Muslim saya mengadap Thomas nie.Alhamdulillah dgn semangat yg ada saya dpt menyiapkan lukisan atas kek Thomas nie dlm masa 1jam.Sebenarnya ni bukan lukisan spt yg saya plan lebih awal.Tp memandangkan anak saya kurang sihat dan mahukan saya setiap masa.Maka ini saya yg termampu saya buat.Thks yer Pn.Haslah..harap puashati.Pd Abdul Mustaqim..Happy Birthday..semoga menjadi anak yg soleh dan semoga hidupmu lebih diberkati oleh ALLAH s.w.t.
Komen Pn. Haslah: Thks yer wat kek Thomas tu.Suma org ckp Cantik...sedap...rasa syg lak nk potong.

Akan menyusul gmbr kek hantaran & wedding cake.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012