Thursday, April 22, 2010

Harraz turn 3yrs old




Salam,
Tempahan dari Kak Anney dari Uda Utama.Kira ini pun last minute order sbbnya tuan punya kek, birthday boy suka lori.Maka ibu Harraz minta saya watkan kek LORI.Actually tempahan ini Kak Siti bagi pada saya.Mula2 saya agak keberatan nak terima.Memandangkan daily product yg kena wat setiap hari.Tapi kata hubby bila lagi nak wat kek lorry..kek kete kancil dah pas...;-).Saya pun setuju..tp hubby la design & trim lori tu.Maka terhasil lah lori kontena yg tak berapa menjadi sgt.X sempat nak study sgt coz masa singkat.
Masa nak deco lori nie pun Mr Hubby selaku penasihat dan yg selebihnya saya lah yg kena teruskan.Actually ini bkn design sebenarnya saya...tp bila otak bercelaru..nak wat lain..lain plak jadinya.
Tapi apa pun Kak Siti kata Kak Anney puashati dgn kek tu.Jauh lori nie berjalan sampai ke KL.Kata Kak Anney sampai KL lori tu rosak skit...bkn silap tukang buat tp birthday boy x sabar terus terkam lori tu.
Masa Kak Anney amik kek tu kat rumah saya pun saya agak risau akan keadaan kek tu nnt..tkt nnt lori tu potong kete Kak Anney plak hee..hee..
Base kek : 2 kg Chocolate Sponge Cake layer bluberry
Lorry : 1.5kg Orange Sponge Cake layer orange filling
Thanks Kak Anney sudi order kek dgn Noni's Creative Cakes.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012