Tuesday, July 14, 2009

Happy Belated Sygku & Happy 1st Birthday Anakku Sayang Anis Humaira





Salam,
8hb July & 14hb July adalah hari ulangtahun insan2 yg tersayang dlm hidup saya.
8hb birthday hubby & 14hb birthday puteri kecil saya yg tomei tu Anis Humaira rasa begitu pantas masa berlalu.Rasa mcm baru pregnant.Ni yg rasa mcm nak pregnant lagi.. hee..hee..nnt la dulu sakit cea masih rasa lagi.
Sebenarnya dah lari dr plan asal saya.Kek carrot walnut dah saya buat tp x sempat nak frosting lagi.Sbb pagi saya ada hal x boleh nak dielakkan ckp dgn hubby selesai je urusan kita blk rumah saya nak frosting kek.Pas tu ada plak masalah sehingga urusan terpaksa saya tangguhkan.
Sementara itu sememangnya dah 2, 3 hari saya sentiasa x sedap hati memikirkan keadaan kesihatan mak & abah saya yg x menentu.
Mak saya mengalami sakit sendi dan abah pula kerap jugak x sihat.Pagi tu saya pun tergerak call rumah mak bertanyakan keadaan mak & abah.Lately ni saya kerap call tanya keadaan mak & abah.Akak saya kata mak sakit perut terbaring jer dari subuh tadi sampai terpaksa buka puasa.Tak senang hati saya dibuatnya dgr keadaan mak.Saya inform hubby ttg keadaan mak.Hubby pun kata kek tu x siap pun x per la mak lagi penting.Kita blk kulai dulu tgk keadaan mak,selagi x dpt tgk selagi hati x senang.
So saya bergegas blk kulai.Bila tgk mak dah kurang skit sakit bila dia dah makan ubat.Baru hati saya lega.
Ptg saya blk awal sbb nak fetch anak saya yg sulung kat Sekolah Taman Universiti 1.On the way blk hubby pun ckp jom ar g jusco jer..kita celebrate birthday adik makan kat pizza jer.
Tp saya sampaikan juga hajat hati ini nk wat cake untuk sikecik tu.So nie lah hasilnya Kek Carrot Walnut yg dah siap di frosting Cream Cheese.Saya wat deco yg simple2.Itu pun pengkritik utama saya x putus2 komplen.Tgk la maira x sabar2 nak potong kek. At last x sempat potong kek lagi.Tangan dia da tepuk kat kek dulu.Kek nie mmg sedap banget cuma ada kesilapan teknik ketika saya mengadunnya.
InsyaAllah saya akan watkan juga kek lain nnt sbb ada plan nak sambut birthday dgn cousin2 dia yg sambut birthday bulan Julai gak.
"Selamat Ulangtahun sayang semoga menjadi anak,suami & ayah yg mithali"
"Selamat Ulangtahun yg pertama anakku sayang Anis Humaira.Semoga menjadi anak yg bijak pandai,beriman dan bahagia di dunia & di akhirat.Ibu Sayanggggggg Maira muaaahhhssss..."

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012