Sunday, July 5, 2009

Happy 7th Birthday Nurul Husna Nadhirah



Salam,
Husna ni classmate anak saya yg sulung, Anis Hannani.Disebabkan begitu teruja mendengar cerita anak saya yang turut mempromosikan kek ibunya hee..hee..biz minded betul budak sekarang.Tak per lah kan masih kecik2 lagi tolong promosikan biz ibunya.Maka Husna pun minta ibunya barbie doll cake jugak.Tanpa pengetahuan ibu masing2, mereka saling bertukar nombor hp saya & ibu husna.Kak Jie (ibu husna) pun telah call saya untuk menempah barbie doll cake untuk Husna.Semoga Husna suka tgk barbie doll cake nie.Untuk Husna "Selamat Hari Lahir semoga bahagia didunia & diakhirat".Pd Kak Jie terima kasih coz sudi membuat tempahan dgn saya.Harap berpuashati.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012