Sunday, May 17, 2009

Selamat Hari Ibu Untuk Bonda2 Tercinta






Salam,
Dah lama tak update blog. Disebabkan sibuk memanjang sampai tak sempat nak jengah 'rumah' aku yang satu nie.
Sempena Hari Ibu pada 10hb Mei yg lepas aku buat kek untuk mak dan mak mertua ku hee...hee..baik kan aku.Bukan 'masuk bakul angkat sendiri' tp sejak pandai 'mengekek' aku mmg buatkan kek untuk mereka.
Kepada mak : "Selamat Hari Ibu...Pengorbanan mak tak akan ku lupa sehingga ke akhir hayat ku...SAYANG MAK..."
Siap deco 2 biji kek terus balik kulai sbb kami ada buat suprise lunch untuk mak.Agenda majlis suma kak ngah & kak moq aku yg uruskan.
Selesai acara di kulai kami terus ke HSA..kebetulan mak mertua aku pergi melawat anak sedara masih kat ward.Apa lagi celebrate kat ward lah..Alhamdulillah anak sedaraku Nur 'Aqilah telah sembuh seperti sediakala.Berkat doa semua insan yg menyayanginya dia dapat pulih seperti yg semua harapkan.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012