Wednesday, May 27, 2009

Kelas Steam Buttercream





Salam,
Sekarang ni tgh mood mendalamkan ilmu...mungkin agak ketinggalan tp baru sekarang ada masa dan kesempatan untuk mempelajari teknik2 steam buttercream.Selagi x pergi belajar aku x puas ati sbbnya x tahu teknik2 yg betul.Sebelum nie pernah try buat tp hasilnya sungguh x memuaskan hatiku.
Seperti biasa kelas dianjurkan oleh Azie Cakes & Cookies di Park Avenue Tampoi Indah.
Aku dapat join kelas Azie nie pun secara kebetulan, semasa hubby collect edible image yg aku tempah hubby pun tanye Azie, ada buat kelas tak?
Tak sangka pulak Azie pun cakap lusa ada kelas steam buttercream..hee..he..apa lagi hubby mmg dah lama suruh aku attend kelas steam buttercream ni.Belum sampai rumah lagi otw balik dia dah call aku suruh call Azie terus booking.
Mula-mula aku agak keberatan memandang si kecilku dah pandai meragam dan semakin ligat tapi hubbyku cukup supportive dan sporting.."call je Azie..adik abg jaga, yuran abg byr"....fuh..leganya rasa..Thks x terhingga kepada hubbyku kerana cukup memahami diri ini.
So ini lah hasilnya..kek seumpama fondant. Cantik, licin, halus dan mulus.
Sebiji kek ini aku berikan di tempat kelas mengaji anakku kebetulan ada buat sambutan Hari Guru.Sebiji bwk blk rumah mak...suma ingat kek fondant.Kek yg paling kecil seperti biasa anak dara ku dah booking.Happy viewing..

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012