Wednesday, October 6, 2010

Kek Hantaran - Pillow Cake



Salam,
Aishah dari Perling menempah kek bantal untuk hantaran pernikahannya.Benar2 tragis dgn kek nie.Pg sabtu Aishah dtg amik kek nie..kerana majlis nikah lepas Isya'.Saya pun bz nak delivery wedding cake Lisa kat Kg Bendahara.Otw ke Kg Bendahara saya ada call Aishah suruh dia simpan jer dulu kek tu dlm kotak..pas maghrib baru letak atas dulang.Aishah pun bg feedback +ve pd saya..dan amat puashati dgn kek tu.
Selesai urusan di Kg Bendahara saya bergegas balik byk kek perlu disiapkan..terutamanya wedding cake Aishah.2hb & 3hb tempahan begitu banyak..benar2menguji semangat dan kekuatan diri.Alhamdulillah saya dpt laksanakan tanggunjawab yg digalas atas bahu saya.
Otw blk dari Kg Bendahara, Aishah call saya..dgn suara sedih dia kata kek hantaran dah rosak..saya x dpt gambaran rosak yg bagaimana.Sekali bila Aishah MMS gambar..mak oi...teruk gak rosaknya.Aishah kata ada sorang budak amat berkenan dgn kek tu..dia ingat bantal tu yg dia cucuk2..tp rupanya kek.Aishah minta saya repair semula.
Saya tgk jam..adeh dah pukul 3 ptg.Wedding cake x sentuh lg.Tp saya kesian pula dgn Aishah..so saya kata cepat hantar semula kek.Sampai rumah saya terus uli fondant.X bleh fikir pjg kena wat dgn sepantas mungkin..apa yg boleh saya lakukan tambah juraian reben utk menutup kecacatan kek tu.Akhirnya siap gak..tp saya x sempat snap gambar kek selepas direpair coz ada customer dtg amik kek lain plak.
Thanks Aishah...akan menyusul wedding kek Aishah selepas ini.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012