Tuesday, September 21, 2010

Tempahan Kek Lapis & Cheesetart


Cheesetart


Roll Mozek

Kek Lapis Prune

Kek Lapis Horlick Milo

Kek Lapis Asam Manis

Kek Lapis Bluberry
Salam,
Alhamdulillah..rezeki bulan Ramadhan.Tempahan kek lapis & cheesetart semakin meningkat tiap tahun.Tahun ini saya byk terima tempahan dari Singapura..thks tak terhingga saya ucapkan pada Kak Ziza kerana sudi memasarkan kek lapis saya hingga ke Singapura.Nxt yr kalau panjang umur kita berkerjasama lagi yer.InsyALLAH.Tidak lupa juga many2 thks pada suma runner saya.Well done & gud job.Setinggi2 penghargaan pd 'PA' saya..En. Suami menolong & menjadi 'tulang belakang' saya untuk melaksanakan suma tempahan, tak lupa juga pada pembantu2 saya yg begitu pantas bekerja.Terima kasih semua.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012