Tuesday, July 13, 2010

Kebaya Nyonya Cake






Salam,
Lama betul tertangguh nak update N3 yg satu ni.Ni lah hasil kek kebaya nyonya saya dan student2 lain, Zai & Mida semasa kelas zatidhati.Pada saya,buat kek kebaya nie ibarat kita menjahit baju kebaya.Kek kebaya agak mencabar dan perlu kesabaran.Tp apa pun thks pd kak zati yg byk berkongsi ilmu & tip2 yg amat berguna sekali.InsyAllah lepas nie akan saya praktis lagi buat kek kebaya & kek bantal.Thks pada Zai & Mida kerana sudi join kelas kak zati di rumah akak.Kelas berjalan dgn lancar dan riuh rendah dgn kerenah aksi pendeko semua. Yg paling best dpt merasa hasil air tangan Cikgu Azli (hubby kak zati), masakan hubby kak zati mmg mabeles...menu istimewa kari kambing, sayur campur,ikan kering & sambal belacan...sedapnya..hingga menjilat jari.
Lepas ni saya akan terajui sendiri pelbagai kelas di Noni's Creative Cakes.Jadual kelas akan saya letak di side bar blog nnt.Thks pada Kak Zati yg sudi berkunjung ke JB dan harap sudi2 lah dtg lg yer..

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012