Sunday, May 2, 2010

Selamat Bersara Pn Hjh Shamsiah - SKTU1





Salam,
Ini pula tempahan dari Sek. Taman Universiti 1 untuk majlis persaraan guru Pn Hjh Shamsiah.1.5kg Vanilla Sponge Cake + bluberry + FC.Harap puashati.Ketika mendeco kek ni keadaan kesihatan sy benar2 mencabar..demam yg teruk.En Suami yg byk membantu...suma peralatan disediakn dari start medeco hingga akhir..saya cuma bagi arahan.Bila siap saya terus tumbang...En Suami yg teruskan kerja mengemas & membasuh segala peralatan.Sbb keesokkannya saya ada 2 set wedding ck, bun & fruit tart yg dipertanggungjawabkan diatas bahu saya.Terima kasih Abg..kerana sungguh memahami.Bila saya byk tempahan mmg En.Suami yg akan menguruskan anak2 termasuk kerja rumah...x salahkan..saling bantu membantu.
Komen dari Cikgu Intan : Thks ya kek tu..kwn2 kata sedap & sejuk mata memandang.

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012