Saturday, February 20, 2010

Red & White Theme - Perkahwinan Rayyan & Eyna Part 3


Xclusive MU wedding card





Salam,
Last N3 untuk hari ini sebelum saya continue dgn order wedding nxt wk..job untuk perkahwinan Eila & Marzuq yg berlangsung di Dewan Jubli Intan,JB pd 28hb Feb,2010.Segalanya kek hantaran both side, doorgift cupcake & 5tiers wedding cake dipertanggungjawabkan pada saya.Hope semua berjalan dgn lancar.
3tiers wedding cake bertemakan red & white ditempah oleh Rayyan & Eyna untuk majlis resepsi potong kek.Design seperti yg Eyna mahukan.Dia mahukan bunga segar ros merah & putih meleret2 ditepi kek.So saya mencadangkan 1st & 2nd tiers adalah stack cake.1st & 2nd tiers chocolate moist cake..memang berat yg amat kek ni.Yg 3rd tiers Chocolate Sponge Cake layer w bluberry.
Cabaran penghantaran kek ini amatlah paling saya risaukan.Bimbang keadaan kek & bunga tersebut.Berkali2 ingatkan hubby jgn drive laju sgt.Hari ini hubby saya jadi seorang pemandu yg cukup berhemah dan sopan santun hee..he..Bkn jauh pun nak delivery kek ni kat Larkin Perdana jer.Tp amik masa dkt hampir 1 jam.Tp kita tidak boleh menduga setiap perkara nak terjadi.Selamat sampai dirumah pengantin..jantung saya berdebar2 nak buka bonet.Aduyaiii..perkara yg merisaukan saya mmg betul terjadi..bunga2 jatuh skit ke bawah..nasib baik gak kek x lari alignment.Nak saya pegang x boleh jugak coz puteri kecik saya x boleh duk diam dlm kete.Nasib baik saya mmg standby bunga lebih..dpt touch up mana yg serabut.
Saya disambut oleh kakak Eyna yg peramah..setelah siap touch up dan letak kek kat meja kek.Saya pun dijemput utk menjamu selera dgn pelbagai jenis juadah.Sumanya sedap2 belaka.Mmg ikut tema betul apa taknya..rata2 kendarat suma pakai jersey MU.Apa pun thks a lot pada Rayyan & Eyna sudi menempah kek & beri kepercayaan pada akak.Kpd kamu berdua Selamat Pengantin Baru,semoga ikatan yg dibina berkekalan hingga ke akhir hayat.One Love, One United.
Jam 8 mlm saya dpt sms dari Rayyan :
Thks 4d cakes & everything,Alhamdulillah kami puas hati dan kek yg terbaik sgt utk kami.
Syukurlah kalau kamu berdua puashati.Lega hati saya baca sms dari Rayyan.


No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012