Sunday, January 10, 2010

Thomas Train for Mu'az - Bandar Putra




Salam,
Atas permintaan mama & papa Mu'az, saya tunaikan jua hajat mereka yg mahukan gambar Thomas w'pun order last minute dgn menyiapkan tempahan roti saya yg byk.Dlm kesempitan waktu dan dugaan ketika mendeko kek ini tetiba black out.Apa lagi puteri sulung saya yg jadi mangsa pegangkan torchlight.Nasib baik tak lama lau x mau mengaruk si kakak.untuk merealisasikan hasil deco yg memuaskan saya mendeco kek ini dgn hubby.Jgn x caya skrng hubby dah boleh diharap untuk deco yg simple.Luv..luv..u abg.
Kata Pn.Izah,Mu'az terlalu fanatik dgn Thomas ni..hee..hee..kuat betul kartoon ni mempengaruhi jiwa & minda kanak2.Apa kurang puteri saya yg kecil tu, pantang nampak upin & ipin, Wanderpets terus terpaku depan TV.
Semasa Pn Izah ambil kek dirumah saya dia mmg x jangka yg saya akan deco sebegini rupanya.Nasib lah dia sgt2 puashati dgn deco kek tu.Si Mu'az apa lagi nampak je kek dia ada gambar Thomas terus nak terkam..nak choo..choo..hee..hee.untung jadi kanak2 skrng dpt sambut b'day dgn kek yg pelbagai deco mengikut tema.
Apa pun thks Pn Izah kerana sudi menempah kek dgn saya.Kepada Mu'az Auntie Noni wish Happy Birthday to you...

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012