Friday, October 9, 2009

Aisyah turn 1


Salam,
Sekian lama tidak berkesempatan meng'update' blog, ini kerana saya dilanda kesibukan sepanjang bulan Ramadhan.Syawal menjelma kita semua sibuk beraya.Dan saya...hari raya ke-4 dah start baking semula.Byk gambar kek tak sempat nak post.Kena pandai curi2 masa nie, dan bila saya dah start production roti lagi la saya tidak punya byk masa.
Carrot Walnut Cake ditempah oleh salah seorang staff Dyson.Lupa pulak saya nak tanya namanya.Sorry yer..kek untuk birthday girl yg baru menginjak umur ke 1 tahun.
Terima kasih

No comments:

Post a Comment

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our 1st Sweet Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Our 2nd Sweet Princess

Lilypie Third Birthday tickers

Our Cute Prince

Lilypie First Birthday tickers
 

blogger templates | Designed by Grafika Studio 2012